הדפסה
צבר מצוי

פרי האדמה – מאת דר. רחלי עינב

ספר חדש על המדף   25/08/2020

הספר "פרי האדמה" יצא לאור, מדובר בטרילוגיה, שלושה ספרים בקופסה אחת המכילים ידע רב על צמחית ישראל. תיאור של כחמש מאות מיני צמחים, חמישית מצמחי ישראל, ידע, תמונות ומתכונים. לא, זה לא ספר בישול, מטרת הספר היא לשמר את הידע שהולך ונכחד, לשמחתנו, כיוון שאנחנו לא תלויים יותר בצמחי הבר למחייתנו והם יכולים להמשיך ולהתפתח בשקט.

הספר "פרי האדמה" יצא לאור, מדובר בטרילוגיה, שלושה ספרים בקופסה אחת המכילים ידע רב על צמחית ישראל. תיאור של כחמש מאות מיני צמחים, חמישית מצמחי ישראל, ידע, תמונות ומתכונים.

לא, זה לא ספר בישול, מטרת הספר היא לשמר את הידע שהולך ונכחד, לשמחתנו, כיוון שאנחנו לא תלויים יותר בצמחי הבר למחייתנו והם יכולים להמשיך ולהתפתח בשקט.

מלבד תיאור הצמחים יש הקדמות ונספחים, בעיקר מבוא לבוטניקה ורשימה של מדריכי ליקוט. כולם מומלצים...

 

לעיתים קרובות אנו תוהים מה אכלו הקדמונים שחיו כאן בתקופת התנ"ך ולפניה, הנוודים, אלו שלא יכלו לגדל לעצמם חיטה וירקות באדמתם. החפירות הארכיאולוגיות משמרות שרידים של בעלי חיים אבל הצמחים, שהיו עיקר המזון של בני האדם, צנועים, וכמעט שלא משאירים סימנים לאורך זמן.

כדרכם של בוטנאים, אספה רחלי הרבה ידע על צמחי הבר של ישראל, ידע שליקטה ממורים, מחברים ומאנשים טובים שפגשה בדרך, זה ידע של הרבה שנים מהרבה מקומות והדרכות שרצתה להעביר לקוראים, ידע שכותבים אבל לא קוראים בספרים.

 

הספרים מכילים תיאור של 500 מיני צמחים. את רובם פגשתם, חלקם נפוצים, חלקם נדירים. התיאור מלווה בתמונות ובמתכונים שאותם ערכה באהבה רבה הגרפיקאית קרן סייג. חלק המצמחים נפוצים מאוד ואין מניעה לאכול אותם וחלקם נדירים מאוד, לראותם בלבד. חזקה על הקוראים שידעו להבדיל בין אלו לאלו.

בשלב זה הספר עדיין לא בחנויות הספרים ועל כן נמכר יחסית בזול ישירות מהמחברת.
מחיר שלושת הספרים הוא 210 ₪ וביחד עם משלוח על ידי  שליח מבית לבית. המחיר 250 שח.
הזמנות מתקבלות בווטאפ או בהודעות לטלפון 052-2631645 או לאימייל  
ulvare@gmail.com. עוד פרטים באתר האינטרנט של רחלי עינב www.blue-ecosystems.com


הספר מיועד למדריכים, ללקטים ולאנשים שאוהבים טבע וצמחים.. מתנה מכבדת לקראת חג או יום הולדת.

גינון חסכוני במים