הדפסה
ורד  צידוני

אתר צמח השדה בן 18

מזל -טוב   09/06/2024
ערב שבועות הוא יום ההולדת של אתר "צמח השדה". בשעה 12.00 (24.00) בלילה הרמנו כוסית ושיחררנו את האתר לדרכו בהתרגשות גדולה לרשת האינטרנט   כשהוא מכיל 550 צמחים . כיום הוא מכיל 2801 צמחים כולל טחבים . השנה הוא הגיע לגיל 18. 
רבים מכם מכירים אותו מאז שנולד והייתם שותפים לגידולו ולהתפתחותו. עזרתם לנו להרחיב את אופקיו ולהביא אותו למחוזות שלא חשבנו בכלל כאשר הוא יצא לאוויר העולם. 
רבים יותר גלשו ונהנו ממנו מרגע היוולדו. 
אנחנו "הוריו המסורים" שרה ועמרם, בזכות התמיכה של "סבא" מייק לבנה , דרור מלמד, ערגה אלוני ושל קרובים וחברים רבים נוספים , צלמים וכותבים, גאים מאוד בהישגיו.
זו ההזדמנות להודות לכולם, התורמים, הגולשים והמעודדים מהארץ ומחו"ל . כולכם תרמתם להצלחת האתר כולם אנשי ארץ ישראל היפה.
כבר משנותיו הראשונות הוא זכה להיות מוכר בארץ ובעולם ואסף סביבו חבר מעריצים, עוד בטרם התחיל לפעול ברשתות החברתיות. נהנו מיופיו והמידע הרב שצבר, רבים בארץ ובעולם, מילדי הגן ועד סטודנטים באוניברסיטה. בהדרגה הוא תפס מקום ייחודי משלו בחברת אתרי המידע הבוטניים וזכה לחיבה רבה בגלל אופיו הגראפי האסטטי המזמין לגלישה, הפונה לכל אחד בגובה העיניים.

היתה לנו לכולנו, התלהבות בעשיה שנעשתה ברוח טובה, וזה ניכר באתר. נותרנו כולנו חברים טובים. 

בחברה הישראלית כיום נהוג שגיל 18 הוא הגיל בו מגיע כל אחד למידה רבה של עצמאות ואורח חייו משתנה מכל מה שהיה עד כה. גם אתר "צמח השדה" כך. הוא יוצא מחסות "הוריו" והולך לרשות  קק"ל (זו השנה השנייה) . הארגון שתמך בכל מה שקרה בארץ הזאת, מבחינת הצמחייה בארץ במאה השנים האחרונות. 
בעוד כחודש או חודשיים הוא יכנס לתוך אתר קק"ל .
אנחנו מאחלים לו הצלחה בדרכו החדשה, שוודאי לא תבייש את צעירותו אלא תביא אותו להישגים רבים נוספים והוא ימשיך לשרת את כל חובבי הצמחים עוד שנים רבות.
 
ראו תזכורות קודמות של ציון הדרך הזה
 
גינון חסכוני במים