ביקור בכירי ארגון המזון והחקלאות של האו"ם בנגב

2/2/2014
חברי המשלחת לומדים על שיטות נטיעה ייחודיות לנגב.
חברי המשלחת לומדים על שיטות נטיעה ייחודיות לנגב.
צילום: תניה זיסקינד
האורחים הגיעו כדי לביקור במזרח ובמערב הנגב כדי להתרשם מהישגי ישראל וקק"ל בייעור מדברי.

קק"ל אירחה את דווארדו רוחס-בריאלס מספרד, סגן מנכ"ל ארגון המזון והחקלאות של האו"ם (ה-FAO), את מנהל מחלקת הייעור של הארגון, ואת פרופסור כריסטין פארסי, סגנית נשיא של הנציבות האירופית לנושא ייעור של FAO, ומנהלת פאנל בוועידת ההערכה של Silva Mediterranea. ה- FAO הוא סוכנות של האו"ם,.

אל המשלחת התלוו סגן מנהל מרחב דרום בקק"ל איציק משה, היערן הראשי דוד ברנד, ומנהלת מחלקת כנסים וקשרים בינלאומיים בקק"ל, קארין בולטון לאור. הסיור כלל ביקורים במשתלת קק"ל בגילת וסיור ג'יפים בוואדי זיידה, יער מיתר ויער יתיר.

"קראתי על ההישגים של ישראל בייעור מדברי במהדורה מיוחדת של ירחון גרמני לייעור," סיפר מר רוחס, "ואז קארין הזמינה אותי לארץ כשפגשתי אותה באירופה בדצמבר. אני מאוד שמח להיות כאן, כי אפשר להקשיב למוסיקה מדיסק, למרות שאין מה להשוות לחוויה של קונצרט", ציין בחיוך.

ארגון המזון והחקלאות של האו"ם ((FAO הוא סוכנות של האו"ם, המובילה את המאמץ הבינלאומי למאבק ברעב. כשהיא משרתת מדינות מתפתחות ומפותחות כאחת,סוכנות ה- FAO משמשת פורום ניטראלי, בו יכולות כל המדינות להיפגש כשוות, להגיע להסכמים ולדון במדיניות. ה- FAO מהווה גם מקור מידע וידע, ועוזר למדינות מתפתחות לקדם ולשפר את נוהלי החקלאות, הייעור וגידול הדגים, במטרה לאפשר בטחון תזונתי לכל.

לכתבה מפורטת על הביקור:
http://www.kkl.org.il/new_in_kkl/FAO-members-negev-visit.aspx

 



חזרה לכתבות