הוכרזו המיזמים בתחום הקיימות שיזכו לתמיכת קק"ל

5/7/2015
נציגי העמותות הזוכות ונציגי קקל בטקס ההכרזה
נציגי העמותות הזוכות ונציגי קק"ל בטקס ההכרזה
צילום: אבי חיון
שמונה העמותות והארגונים שנבחרו הציגו מיזמים מגוונים בתחום הקיימות, בדגש על חברה וקהילה.

בטקס חגיגי שנערך ב-15 בינואר 2015 העניקה קק"ל תעודות לארגונים והעמותות בתחום הקיימות שהצעותיהם נבחרו לקבל את התמיכה ושיתוף הפעולה של קק"ל, ואף יצאו כבר לדרך.

מדובר במיזם שהושק לפני כשנה ביוזמת הוועדה הדירקטוריונית לפיתוח בר קיימא, בו הזמינה קק"ל ב"קול קורא" ארגונים ועמותות להגיש הצעות לשיתופי פעולה בתחומים שונים של קיימות: בנייה ירוקה, חקלאות בת-קיימא, שימור וחיסכון מים, קיימות עירונית, אנרגיה חלופית והתייעלות אנרגטית, מיחזור וטיפול בפסולת ושילוב בעלי מוגבלויות בכלכלה הירוקה.

יו"ר הוועדה הדירקטוריונית לפיתוח בר קיימא ד"ר אור קרסין, אמרה על היוזמה: "קק"ל היא ארגון סביבתי בעל השפעה אדירה בכל פינה, במרכז ובפריפריה. באופן מסורתי עבדה קק"ל ישירות בקרקע, בשיתוף עם רשויות מקומיות, מועצות אזוריות ומשרדי ממשלה. מגעיו של הארגון עם הציבור והקהילה היה בעיקר ביערות ובאתרי הטבע.

אנו סבורים כי ישנה חשיבות להגברת שיתוף הפעולה של קק"ל עם ארגוני החברה האזרחית, ועם ארגוני הסביבה הלא-ממשלתיים בפרט. שיתוף פעולה זה חשוב לארגוני הסביבה לא פחות ממה שהוא חשוב לקק"ל. ארגוני החברה האזרחית עושים רבות למען הסביבה והקהילה בישראל. ישנה חשיבות שקק"ל תסייע לפעולתם בתקופה זו בה מתקשים ארגונים רבים לגייס משאבים ולהתמיד בביצוע פרויקטים חשובים. היוזמה של 'קק"ל תומכת בחברה האזרחית', מביאה להעשרת הפעילות של קק"ל בתחום הקיימות וקירובה לאוכלוסיות וקהילות מגוונות ברחבי הארץ".

לכתבה מפורטת ומידע על העמותות שנבחרו



חזרה לכתבות