הדפסה
ורד הכלב

השראה לעשייה מקיימת

קיימות ברמת הנדיב - רחלי שוורץ-צחור   12/07/2018

אין זה סוד שחלק גדול מעשייתה של רמת הנדיב מוקדש לשמירה על הטבע ולהנחלת ערכי הקיימות בקרב הציבור הרחב בכלל והקהילה האזורית בפרט. עם זאת, כגוף שאינו שוקט על שמריו, רמת הנדיב אינה מסתפקת בכך. לצד הפעילות הציבורית, החינוכית והערכית היא מקפידה לבדוק תדיר את השפעתה כארגון על הסביבה ועושה הכל כדי לקיים, את הערכים שלה גם בין "כותלי הבית".

לכבוד יום כדור הארץ, השיקה רמת הנדיב דו"ח קיימות המפרט את מאמציה הפנים-ארגוניים להתנהלות מקיימת.
אין זה סוד שחלק גדול מעשייתה של רמת הנדיב מוקדש לשמירה על הטבע ולהנחלת ערכי הקיימות בקרב הציבור הרחב בכלל והקהילה האזורית בפרט. עם זאת, כגוף שאינו שוקט על שמריו, רמת הנדיב אינה מסתפקת בכך. לצד הפעילות הציבורית, החינוכית והערכית היא מקפידה לבדוק תדיר את השפעתה כארגון על הסביבה ועושה הכל כדי לקיים, תרתי משמע, את הערכים שלה גם בין "כותלי הבית".
בנייה ירוקה, חיסכון במים ובאנרגיה, הדברה ביולוגית וייצור קומפוסט מפסולת גננית, הם חלק מההתנהלות הפנימית המקיימת של רמת הנדיב. לכבוד יום כדור הארץ הבינלאומי השיקה רמת הנדיב באתר האינטרנט שלה את  דו"ח הקיימות לשנת 2017  המפרט את מאמציה להתנהלות ארגונית שמטרתה לצמצם את השפעתה על הסביבה ולמזער את טביעת כף הרגל האקולוגית שלה.
הדו"ח מאפשר הצצה למהלכים פרקטיים בני-קיימא שהיא מבצעת ויש בו נתונים מחקריים התומכים במהלכים: כיצד חוסכים שימוש במים בניהול גני הזיכרון המטופחים, כמה משקים, במה מדשנים, כיצד ממזערים שימוש באנרגיה במבנים, כיצד מצמצמים השפעה על הנוף, כיצד תומכים בשימור צמחי בר נדירים ועוד.
כעת, מבקשת רמת הנדיב לחלוק את הידע שרכשה עם הקוראים המבקרים באתר צמח השדה. אנו מזמינים אתכם לקרוא את הדו"ח, ולהפיק ממנו השראה לעשייה מקיימת.
לחצו על הקישור לפתיחת הדו"ח הרצוי :
דוח הקיימות בעברית:

דוח הקיימות באנגלית:

 

גינון חסכוני במים